Πρωτοφανείς επιστολές πρώην μαρτύρων του Ιεχωβά.Πως τους έχουν αποκόψει από τις οικογένειές τους.Τι κρύβεται πίσω από τη γραβάτα και τη βιτρίνα της Σκοπιάς !


Ανοιχτή επιστολή προς τους Μάρτυρες του Ιεχωβά

Της Γκάϊλα Νoμπλ (Gaila Noble) ( μεταφρασμένο )

Φίλοι μου γεια σας,

Εσείς μπορεί να μη με θυμάστε, αλλά εγώ σας γνωρίζω πολύ καλά. Σας συνάντησα πολύ καιρό πριν όταν ήρθατε στο σπίτι μου με τα χαμογελαστά σας πρόσωπα τα εύτακτα ρούχα σας, την ήρεμη φωνή και την περιποιημένη Αγία Γραφή κάτω από το μπράτσο σας. Μου αφηγηθήκατε πολλές όμορφες ιστορίες για ένα «επίγειο παράδεισο» και ένα «δίκαιο σύστημα» που θα εγκαθιδρυόταν σύντομα. Με σαγηνεύσατε. Σας άκουσα και σας άφησα να μου διδάξετε το δικό σας είδος Χριστιανικής αξιοπρέπειας.

Σας αγάπησα. Σας αφιέρωσα το μεγαλύτερο μέρος της ζωής μου. Ήμουν όσια και υπάκουη, χωρίς να συνειδητοποιώ ότι κάποια μέρα θα διαφωνούσα με ότιδήποτε μου είχατε πει. Όταν σας πρωτο-συνάντησα και έμαθα για τον «παράδεισο», δεν γνώριζα ότι για να τον αποκτήσω θα έπρεπε να πατήσω πάνω στα νεκρά σώματα της αγαπημένης μου οικογένειας, των λατρευτών φίλων, και των γνωστών μου, επειδή απλά αυτοί δεν επιθυμούσαν να γίνουν Μάρτυρες του Ιεχωβά. Με την ήρεμη γλυκειά φωνή σας και τον ευγενικό σας τρόπο, με πείσατε πως ότιδήποτε και οποιοσδήποτε δεν συμφωνεί μαζί σας ήταν ‘κακό’. Έφτασα να πιστεύω ότι όλες οι άλλες εκκλησίες ήταν ‘κακές’ και προέρχονταν από το Διάβολο, όπως και τα μέλη τους. Είχα πειστεί ότι όλες οι κυβερνήσεις ήταν κακές και πονηρές, περιλαμβανομένης της δικής μου και ότι δεν έπρεπε να υποστηρίζω τη χώρα στην οποία ζούσα. Σας πίστεψα, σας αγάπησα, σας εμπιστεύτηκα και σας υπηρέτησα, και ποτέ δεν μου πέρασε απ’ το νου ότι ήσασταν ικανοί να με εξαπατήσετε.

Σας αγάπησα τόσο ώστε ανάθρεψα τα μυριάκριβα παιδιά μου σαν Μάρτυρες του Ιεχωβά. Τα δίδαξα ότι είστε αξιόπιστοι και αληθινοί ακόλουθοι του Χριστού. Τα εκπαίδευσα να πιστεύουν κάθε σας λέξη. Πώς μπορούσα να φανταστώ ότι στο μέλλον θα μου καταληστεύατε τη σάρκα και το αίμα μου μέσα από τα χέρια μου και θα τα εμποδίζατε να με δουν επειδή θα διαφωνούσα μαζί σας; Ποτέ δεν πρόσεξα τα φαρμακερά δόντια της καταπίεσης και της τυραννίας που κρύβονταν πίσω απ’ τα ευγενικά σας χαμόγελα. Ποτέ δεν γνώριζα ότι θα ζητούσατε να παραδώσω τη διάνοιά μου, τη ψυχή και το πνεύμα μου σε σας και ότι, αν ήθελα να τα πάρω πίσω, θα κρατούσατε ομήρους τα παιδιά μου και καμιά ικεσία ή δάκρυ δεν θα τα ελευθέρωνε από τη θανάσιμη λαβή σας, επειδή είχαν εκπαιδευτεί να αποβλέπουν σε σας ως Θεό, μάλλον, παρά απλούς ανθρώπους.

Η συνέχεια της συγκλονιστικής επιστολής

( http://www.oodegr.com/paratir/diafora/epist_anoikt_mti_1.htm )

Μια ανοιχτή επιστολή προς το Κυβερνών Σώμα των Μαρτύρων του Ιεχωβά

Του Τζεφ Μάρτιν

Αγαπητοί Κύριοι,

Το πιο πιθανό είναι ότι εσείς και οι ειδήμονες των Γραφείων σας, παρακολουθείτε προσεκτικά αυτό το Site και άλλα παρόμοια στο Ιντερνέτ. Φυσικά, θεωρείτε ότι αυτοί που τολμούν και συμμετέχουν σ’ αυτά τα Φόρουμ συζητήσεων, είναι ένοχοι αποστασίας, εναντίον της Οργάνωσής σας. Ίσως αυτός ο ισχυρισμός σας να είναι ακριβής, με τον τρόπο που ορίζετε τη σημασία αυτής της λέξεως. Δεν είναι καθόλου ακριβής, όμως, σύμφωνα με τον ορθό ορισμό της λέξεως. Αποστασία σημαίνει «να απομακρυνθεί κάποιος ή να εγκαταλείψει τις πεποιθήσεις κάποιου άλλου».

 

Μερικοί σ’ αυτό το Φόρουμ έχουν αποχωρήσει από τη θρησκεία σας, άλλοι δεν το έχουν κάνει ακόμη, και ίσως δεν θα το κάνουν ποτέ. Ωστόσο, κάποιοι άλλοι συνεχίζουν να αποδέχονται τα δόγματα και τη θρησκεία σας, αλλά είναι βαθιά ενοχλημένοι από τις πράξεις σας και από τις πράξεις των επισήμων εκπροσώπων σας.

Εισηγούμαι την άποψη, ότι μπορείτε να ωφελήσετε τα μέγιστα τους δικούς σας ανθρώπους, δίνοντας την πρέπουσα προσοχή σ’ αυτά που αναπτύσσονται εδώ. Η Οργάνωσή σας είναι τυραννική. Η πολιτική σας καταπιέζει και βλάπτει τους ανθρώπους. Διαστρεβλώνετε τις Γραφές για να δικαιολογήσετε αυτές σας τις ενέργειες. Δεν είστε ξένοι ως προς το «νέο φώς». Γιατί δε χρησιμοποιείτε αυτό το δόγμα περί «νέου φωτός» για να βελτιώσετε πραγματικά την Οργάνωση; Μ’ αυτόν τον τρόπο, πολύ λιγότεροι θα απέβλεπαν εδώ για παρηγοριά και ανακούφιση από τα συνεχιζόμενα λάθη σας. Γιατί δεν χρησιμοποιείτε το «νέο φώς» για να αναθεωρήσετε αντί να καταπιέζετε; Σας συστήνω τα ακόλουθα πεδία ενδιαφέροντος, ώστε να αρχίσετε από αυτά:

Μέσα στην Οργάνωσή σας βρίσκονται κάποιοι ‘λίθοι προσκόμματος’. Θα μπορούσατε να προβείτε σε ενέργειες ώστε αυτοί ‘οι λίθοι’ να μετακινηθούν και έτσι να βελτιώσετε την Οργάνωση. Αναφέρομαι στους παιδόφιλους που κρύβονται εκεί λόγω της εσφαλμένης τακτικής σας και της κακής εφαρμογής των αρχαίων Ιουδαϊκών νόμων. Οι πρεσβύτεροί σας είναι πτωχά εκπαιδευμένα υποκατάστατα για να είναι ‘διδάσκαλοι και καθοδηγητές’ του Λόγου του Θεού. Δεν διαθέτουν συμπονετική φιλεύσπλαχνη κατανόηση του ανθρώπινου πνεύματος, ούτε την κατάλληλη εκπαίδευση για να χειριστούν υποθέσεις διαλυμένων γάμων, συναισθηματικών ασθενειών, ναρκωτικών ή αλκοολισμού. Όλοι παραδέχονται ότι δεν μπορούν να διαβάσουν τις καρδιές των ανθρώπων — κι όμως καθοδηγούνται από εσάς να το κάνουν αυτό επανειλημμένα κρίνοντας τους αδελφούς τους. Αντί να χρησιμοποιούν ‘θεραπευτικό βάλσαμο’, γίνονται σκληροί επόπτες – τύραννοι. Σ’ αυτό αντανακλούν άμεσα Εσάς, οι οποίοι κάθεστε σε υψηλούς Πύργους και θέτετε σε εφαρμογή δόγματα που καθορίζουν τι είναι και τι δεν είναι αμαρτία, με βάση την ψήφο της πλειοψηφίας των δύο τρίτων του Σώματος.

Η συνέχεια της δεύτερης συγκλονιστικής επιστολής

( http://www.oodegr.com/paratir/diafora/epist_kyv_swma_1.htm )

Γιατί εγκαταλείπω την οργάνωση των “μαρτύρων του Ιεχωβά” ( μαρτυρία της Γ. Α ).

https://ierapostoli.wordpress.com/2012/09/11/watchtower_eleytheriaxristou/

1η επιστολή του Ιησού Χριστού στους “μάρτυρες του Ιεχωβά” ! Πως βλέπετε εσείς τον Ιησού ; Η απάντηση εδώ !

https://ierapostoli.wordpress.com/2012/04/19/epistoli_jesus_martires/

Πως η εταιρία Σκοπιά διέγραψε τη λεξούλα «άμα»  από το αρχαίο κείμενο της Γραφής , για να πείσει τα μέλη της- πλασιέ  ότι θα μείνουν στον «επίγειο παράδεισο» και δεν θα κληρονομήσουν τη Βασιλεία των Ουρανών !!!

http://oodegr.com/paratir/mnk/ama.htm

Για ποιους είναι η Βασιλεία των Ουρανών ;  Ο Ιησούς Χριστός μιλάει για τη Βασιλεία των Ουρανών στα πλήθη, σε τόσες παραβολές. Πουθενά δεν τους υπόσχεται ότι μερικοί θα πάνε στη Βασιλεία των Ουρανών, και οι περισσότεροι θα μείνουν στην «επίγεια βασιλεία» ! Ολόκληρα ευαγγέλια και παραβολές μιλάνε για Βασιλεία των Ουρανών και όχι για επίγεια παραδεισένια γη για όσους μοιράζουν τα έντυπα της Σκοπιάς ! Διαβάστε πως εξαπατά η εκδοτική εταιρία τα μέλη της, για να τρέχουν πολλές μέρες στους δρόμους και στα σπίτια !

http://clubs.pathfinder.gr/xristianos/956055

Η Χριστιανική κλήση και ο «Πολύς Όχλος»

http://oodegr.com/paratir/meletes/allo_evaggelio/9_oxlos_4.htm

Σύγχρονοι ΣΚΛΑΒΟΙ στη πόρτα μας ( ισόβιοι, αμισθί πλασιέ και ισόβιοι χορηγοί -χρήματα, σπίτια, οικόπεδα, ομόλογα -μιας αμερικανικής εταιρίας ). Ποιοι ; Γιατί ;

https://ierapostoli.wordpress.com/2009/03/15/slaves_skopia/

Ο αθεράπευτος “έρωτας” ενός “μάρτυρα του Ιεχωβά” , ενός ευαγγελικού και ενός πρεσβυτεριανού για την Ορθόδοξη Εκκλησία !

https://ierapostoli.wordpress.com/2011/06/23/journeyto_orthodoxy/

Πρωτοφανής ΚΟΡΟΪΔΙΑ των “μαρτύρων Ιεχωβά” από την εταιρία Σκοπιά. Αλλάζει το βασικό τους δόγμα μέσα στο 2010,ενώ “κλωνοποιούνται” κάθε χρόνο εκατοντάδες νέοι “άγιοι”! Το 2010 ξεπέρασαν τους 11.200 οι ψευτοάγιοι της Σκοπιάς !

https://ierapostoli.wordpress.com/2010/02/24/koroidia_skopia/

Αγιογραφική ΑΠΑΤΗ η “ανάμνηση” των μαρτύρων του Ιεχωβά που γέμισαν με προσκλήσεις τα γραμματοκιβώτιά μας. Είναι τελετή “ψαρέματος” νέων πλασιέ στην αμερικάνικη εκδοτική εταιρία Σκοπιά ! Γι’αυτό γίνεται σε αίθουσες μάρκετινγκ, με ομιλίες και θεατρική ΠΑΡΩΔΙΑ του Μυστικού Δείπνου για λίγους ψευτοαγίους!Ούτε κουβέντα για τη Σταύρωση και την Ανάσταση του Χριστού! Οι πραγματικοί Χριστιανοί από σήμερα Κυριακή Βαΐων, πρωί -βράδυ, βρίσκονται στις Ορθόδοξες Εκκλησίες και τιμούν τον Ιησού Χριστό ! Η Θεία Κοινωνία είναι για ΟΛΟΥΣ και όχι μόνο για τα ανώτερα στελέχη της εκδοτικής εταιρίας Σκοπιά που τρώνε κράκερς-γαλέττες αντί Σώματος και Αίματος Χριστού!

https://ierapostoli.wordpress.com/2011/04/16/apati_skopia_christ/

Advertisements
This entry was posted in America, Αμερική, Ελλάδα - Greece, ΗΠΑ - USA, Κύπρος - Cyprus and tagged , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , . Bookmark the permalink.

38 Responses to Πρωτοφανείς επιστολές πρώην μαρτύρων του Ιεχωβά.Πως τους έχουν αποκόψει από τις οικογένειές τους.Τι κρύβεται πίσω από τη γραβάτα και τη βιτρίνα της Σκοπιάς !

  1. Ο/Η σταυρος λέει:

    Αγαπητοί ΄΄κύριοι΄΄ απο ο,τι ξερω ο χριστος και οι μαθητες του δεν ειχαν τελειωσει καποια σχολη και ομως ο χριστος ηταν ο μεγαλυτερος δασκαλος που περασε ποτε απο τη γη.Αν καποιος δεν θελει να κανει το θελημα του θεου και προτιμαει να κανει αυτα που του μαθανε ειναι δικαιωμα του.Οσο για το πατημα των νεκρων πιστευω οτι ειναι ντροπη μονο και που το σκεφτηκε αυτη η γυναικα!Ειναι η ΜΟΝΗ θρησκεια που πιστευει οτι ο νεκρος οταν πεθαινει επιστρεφει στο χωμα και δεν εχει συναισθηση.Οποτε θα ηταν αστοχο να πατανε πανω του!Ειναι ντροπη σας που φιλοξενειται σχολια τα οποια ειναι ανακριβη,αβασημα και προσβαλουν μια αναγνωρισμενη θρησκεια απο ολα τα κρατη παγκοσμια!Πρεπει καποια στιγμη να καταλαβεται οτι δεν προσβαλετε μια αιρεση οπως λετε, αλλα τον ιδιο τον θεο!

  2. Ο/Η ierapostoli λέει:

    Αγαπητέ «κύριε»,
    φυσικά ο Χριστός και οι μαθητές του δεν είχαν περάσει κάποια σχολή. Πολύ περισσότερο τις διάφορες»σχολές» της εκδοτικής εταιρίας Σκοπιά !

    Ο Χριστός δεν ήταν απλώς ένας δάσκαλος, αλλά ήταν, είναι και θα είναι ο Θεάνθρωπος Ιησούς Χριστός, το Α και το Ω, ο πρώτος και ο έσχατος, η αρχή και το τέλος ( Αποκ. Ιωάννη ). ( http://clubs.pathfinder.gr/hiliastes )

    Συμφωνούμε απόλυτα ότι όποιος δεν θέλει να υπακούει στο θέλημα του Θεού και προτιμάει να κάνει όσα του έμαθαν ανθρωποδημιούργητες αιρέσεις, σέκτες,αμερικάνικες εκδοτικές εταιρίες με μανδύα θρησκευτικό, είναι δικαίωμά του και πρόβλημά του. Ειδικά όταν δεν μπορεί να καταλάβει κάποια αυτονόητα :

    1) Η γυναίκα αυτή έζησε μέσα στη κόλαση της εταιρίας Σκοπιά και ήταν μάρτυρας του Ιεχωβά για πολλά χρόνια και έφυγε, βγαίνοντας μέσα από το φοβερή αυτή σέκτα που κάνει πλύση εγκεφάλου στα μέλη της, υποχρεώνοντας τα να λειτουργούν σαν τα «σκυλάκια Παβλόφ».

    2) Για όποιον καταλαβαίνει στοιχειώδη ελληνικά και δεν έχει τυφλωθεί από το άγχος της θρησκείας του, η γυναίκα αυτή μιλάει μεταφορικά για «πάτημα» νεκρών. Δεν είναι σχόλια, αλλά είναι ολόκληρο άρθρο
    που απευθύνεται στο Διοικητικό Συμβούλιο της εταιρίας Σκοπιά, το οποίο λατρεύουν οι «μάρτυρες του Ιεχωβά» ως «αγωγό του Θεού», πράγμα που προσβάλει ευθέως τον Θεό. Γιατί το Κυβερνών αυτό Σώμα έχει αναχθεί ανώτεροκαι από την Εκκλησία και από την Αγία Γραφή, παρερμηνεύοντάς της και αλλάζοντας διδασκαλίες σε βασικά δόγματα.

    Ένα από αυτά είναι η γενιά του 1914, όπως και το ζήτημα των ψευτοαγίων που λαμβάνουν τα εμβλήματα. Αυτοί, σύμφωνα με τις διδασκαλίες της Σκοπιάς, έπρεπε να μειώνονται όσο πλησίαζε το τέλος και ότι ο αριθμός τους είναι 144.000 και έχει κλείσει. Τα τελευταία χρόνια, όμως, άλλαξε και αυτή η διδασκαλία και ο αριθμός αυξάνει ραγδαία κάθε χρόνο, προσβάλλοντας τους νοήμονες από τον «πολύ όχλο» που δικαίως αναρωτιώνται, πότε το Κυβερνών Σώμα έλεγε την αλήθεια.

    3 ) Φυσικά το mind control που ασκεί αυτή η πολυεθνική εκδοτική εταιρία – πυραμίδα θρησκευτικού τύπου, φαίνεται ξεκάθαρα από τα γραφόμενά σας, όπου την ταυτίζεται με τον ίδιο τον Θεό ! Φυσικά είναι κωμική μια τέτοια ταύτιση, από τη στιγμή που όλοι γνωρίζουμε τις ψευτοπροφητείες που, κατά καιρούς, έχει δημοσιεύσει η Σκοπιά ! Αλίμονο, εάν ο Θεός μας ήθελε πλασιέ μιας εκδοτικής εταιρίας ! Αλίμονο, εάν το Σώμα και το Αίμα του Χριστού ήταν μόνο για τους λίγους ψευτοαγίους της Σκοπιάς, επειδή κάνουν καλύτερες «πωλήσεις» περιοδικών και εντύπων ! Αλίμονο εάν η Εκκλησία υπήρχε από το 1880 και μετά !

    4) Ευτυχώς ζούμε σε μια δημοκρατική κοινωνία και τα άρθρα των πρώην μαρτύρων του Ιεχωβά βγαίνουν ελεύθερα στη δημοσιότητα. Δεν ζούμε σε μια ολοκληρωτική κοινωνία, όπου απαγορεύεται ο ελεύθερος διάλογος, σχολιασμός και η κριτική, ακόμα και προς την αμερικάνικη εκδοτική εταιρία Σκοπιά ( για μένα προσωπικά δεν είναι ούτε καν αίρεση ! ). Εμείς δεν διαβάζουμε περιοδικά γραμμένα από το Κυβερνών Σώμα και μεταφρασμένα στα ελληνικά, ούτε ακούμε φτιαχτές ομιλίες
    πάλι μεταφρασμένες από τη γραμμή του κυβερνώντος Σώματος. Ούτε έχουμε έτοιμες ερωτήσεις και απαντήσεις στα βιβλία και στα περιοδικά μας για να τις μαθαίνουμε παπαγαλία και να κάνουμε τον «σπουδαστή της Γραφής». Ούτε κόβουμε τον κόσμο από την επικοινωνία μέσω διαδικτύου, για να μην μπορεί να ακούσει καμία άλλη άποψη, παρά να διαβάζει, από το πρωί ως το βράδυ, τα έντυπα της Σκοπιάς ! Όπως η εταιρία Σκοπιά ασκεί αβάσιμη κριτική μέσα στα έντυπά της κατά της
    Εκκλησίας του Χριστού, της Ορθόδοξης, ονομάζοντας την με αχαρακτήριστες, αβάσιμες και προσβλητικές εκφράσεις ( και το ίδιο κάνουν και στα σπίτια μας οι πλασιέ της εταιρίας, όταν αναφέρονται στην Ορθόδοξη Εκκλησία) για μια Εκκλησία που είναι αναγνωρισμένη σε όλα κράτη παγκόσμια, έτσι έχουμε και εμείς το ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΟ ΔΙΚΑΙΩΜΑ να δημοσιεύουμε τις εμπειρίες των πρώην μαρτύρων του Ιεχωβά, που αποκαλύπτουν ΑΛΗΘΕΙΕΣ, που πονάνε…

    ( http://www.egolpion.com/enothta_apolutarxia.el.aspx )

  3. Παράθεμα: Γιατί εγκαταλείπω την οργάνωση των “μαρτύρων του Ιεχωβά” ( μαρτυρία της Γ. Α ). « Orthodox Mission-Ορθόδοξη Ιεραποστολή

  4. Ο/Η alex λέει:

    δεν ειμαι μαρτυρας του ιεχωβα παρολα αυτα συμφωνω με πολλα απο οσα λενε. δυστυχως ομωσ η καλυτερη μου φιλη κατεστρεψε τη ζωη της μιας και μεγαλωμενη σε αυτη τη θρησκεια πιεστικε γρηγορα να παντρευτει καποιον ομοθρησκο.ετσι τωρα βρισκεται σε αλλη χωρα μονη χωρις οικογενεια και φιλους με ενα συζυγο με 3 παιδια απο προηγουμενο γαμο. το χειροτερο ειναι οτι ζει στη δυστυχια χωρις καν να το συνηδητοποιει. ελευθερη βουληση μηδενικη.δεν ειναι κριμα?

  5. Ο/Η ierapostoli λέει:

    Αλεξ, φυσικά και είναι κρίμα. Αυτό λέμε και εμείς. Φυσικά και μπορούμε με όλους τους ανθρώπους να συμφωνήσουμε σε αρκετά κοινωνικά θέματα, αλλά οι λεγόμενες σέκτες ασκουν τρομερή πίεση
    στα μέλη τους, τρομοκρατώντας τα με διάφορες διαψευδόμενες ψευτοπροφητείες.
    Μετά, πιέζονται αφόρητα για να δείχνουν «καλοί» και να μη χαλάσουν την εικόνα της χριστιανικής αίρεσης, με
    αποτέλεσμα να υπάρχουν σοβαρά προβλήματα, ψυχολογικής φύσεως.

    Ο αποκλεισμός τους από κάθε κοινωνική σχέση, η απόρριψη όλων των άλλων ανθρώπων ως «αμαρτωλων» και κακών, δημιουργεί
    προβληματικές καταστάσεις, πέρα από τη παρερμηνεία της Αγίας Γραφής, που ερμηνεύεται κατά γράμμα και φτάνει σε ακραίες ερμηνείες, όπως ότι ο Θεός εγκατέστησε αντιπρόσωπό του στη γη, το 1914
    την εκδοτική εταιρία Σκοπιά των μαρτύρων του Ιεχωβά, στην οποία όλοι πρέπει να υπακούμε τυφλά, αν θέλουμε να ζήσουμε αιώνια ! Αυτό κι αν δεν είναι διαστρέβλωση του Ευαγγελίου του Χριστού !

  6. Ο/Η Aνιχνευτης λέει:

    Στοχαστης είπε…
    Ιδού τι δημοσιεύτηκε σε βιβλίο με τίτλο : η αλήθεια που οδηγεί στην αιώνια ζωή , έκδοση των μαρτύρων του Ιεχωβά : Ο Λόγος ήτο με το Θεό και ο Λόγος ητο θεος , δηλαδή ο Λόγος ητο εις ισχυρος θ ε ο ε ι δ η ς . Ιδού τ ι δημοσιεύτηκε σε περιοδικό το οποίο αναγγέλει τη βασιλεία του Ιεχωβά , 15 – 12 – 1970 : …. και θεος τ ι ς ήτο ο Λόγος . Αντί να γράψουν : Θεός , έγραψαν : θ ε ο ε ι δ η ς , θεος τ ι ς , τουτέστιν : α σ η μ α ν τ ο ς , α ν α ξ ι ο ς λόγου . Ο Απόστολος των εθνών έγραψε στην προς Γαλατας επιστολή , πρώτο εδάφιο : …. μ ε τ α τ ι θ ε σ θ ε ( αυτό για τους προσηλυτους ) …. εις ( ο Λόγος ητο εις ισχυρος θ ε ο ε ι δ η ς ) ε τ ε ρ ο ν Ευαγγέλιον , ο ο υ κ εστίν άλλο ει μη οι θ ε λ ο ν τ ε ς μ ε τ α σ τ ρ ε ψ α ι ( αυτό για τους επισκόπους και για τους πρεσβυτέρους ) το Ευαγγέλιον του Χριστού .

    27 Ιανουαρίου 2018 – 11:02 μ.μ.
    Στοχαστης είπε…
    οδος,εδάφιο γ,στίχο 14,15 : Τι είναι το όνομα αυτού;Τι θέλω ειπείν προς αυτούς;Είπεν ο Θεός προς τον Μωυσην:Εγώ είμαι ο ΩΝ.Ουτως θέλεις ειπείν:Ο ΩΝ με απέστειλε προς υμάς.Τουτο μου εστίν όνομα αιωνιον. Ευαγγέλιον Ιωάννου,εδάφιο πρώτο,στίχο 18:Θεόν ουδείς εωρακε πωποτε.Ο μονογενης υιός ο ΩΝ εις τον κόλπο του Πατρός,εκείνος εξηγησατο.εδαφιο γ,στίχο 12:ουδείς ανεβη εις τον ουρανόν,ει μη ο καταβας εκ του ουρανού,ο υιός του ανθρώπου,ο ΩΝ εν τω ουρανώ. Απόστολος Παύλος,επιστολή προς Ρωμαίους,εδάφιο θ,στίχο 5:…. ο Χριστός το κατά σάρκα, ο ΩΝ επί πάντων Θεος,ευλογητός εις τους αιώνας. Απόστολος Παύλος,δεύτερη προς Κορινθίους επιστολή,εδάφιο η,στίχο 9:γινωσκετε γαρ την χάριν του Κυρίου Ιησού Χριστού,ότι δι ‘υμας επτωχευσε,πλούσιος ΩΝ ,ίνα υμείς τη εκεινου πτωχεια πλουτησετε. Απόστολος Παύλος,επιστολή προς Εφεσίους,εδάφιο β,στίχο 4:Ο δε Θεός πλούσιος ΩΝ εν ελεει,δια την πολλήν αγάπην αυτού ην ηγαπησεν ημάς. Απόστολος Παύλος,επιστολή προς Εβραίους,εδάφιο πρώτο,στίχο 3:ος ΩΝ απαύγασμα της δόξης και χαρακτήρ της υποστάσεως αυτού,….

    28 Ιανουαρίου 2018 – 12:41 π.μ.

  7. Ο/Η Aνιχνευτης λέει:

    O Iωαννης έγραψε στην Αποκάλυψη : Άγιος , Άγιος , Άγιος Κύριος ο Θεός , ο παντοκράτωρ , ο ΩΝ και ο η ν ( Θεός η ν ο Λόγος ) και ο ερχομενος . Ο Ησαιας έγραψε : Άγιος , Άγιος , Άγιος Κύριος Σαβαώθ , πλήρης ο ουρανός και η γη της δόξης αυτου .

  8. Ο/Η Aνιχνευτης λέει:

    Θεότητα Χριστού : Ευαγγέλιον Ιωάννου , πρώτο εδάφιο , πρώτο στίχο : …. και Θεός η ν ο Λόγος

  9. Ο/Η Aνιχνευτης λέει:

    Ο Χριστός , προτού α ν α σ τ η θ ε ι ο Λάζαρος , είπε τα εξής , όπως τα ‘γραψε ο α υ τ ο π τ η ς μαθητής Ιωάννης : ε γ ω ε ι μ ι η α ν α σ τ α σ η και η ζ ω η . Ο π ι σ τ ε υ ω ν ε ι ς ε μ ε , καν αποθανη , ζ η σ ε τ α ι . και πας ο ζων και π ι σ τ ε υ ω ν ε ι ς ε μ ε , ο υ μ η αποθανη ε ι ς τον α ι ω ν α . Τίθεται το εξής ερώτημα : Από τους ανθρώπους , ποιος μπορούσε να πει αυτά ; Ο υ δ ε ι ς . Αυτό α π ο δ ε ι κ ν υ ε ι τη Θεότητα του Χριστού , από μόνο του . Τ ι απαντά σ’ αυτό η οργάνωση των μαρτύρων του Ιεχωβά ;

  10. Ο/Η Aνιχνευτης λέει:

    …. ( η ο μ ο λ ο γ ι α του α υ τ ο π τ ο υ μαθητού Θωμά : ο Κύριος μ ο υ και ο Θεός μ ο υ και η α π ο δ ο χ η της από τον Χριστό είναι π α σ ι γ ν ω σ τ ε ς και τις προσπερνω ) . Στις πράξεις των Αποστόλων , εικοστό εδάφιο , εικοστό όγδοο στίχο , δηλώνεται : προσέχετε ουν εαυτοις και παντί τω ποιμνιω εν ω υμάς το Πνεύμα. το Αγιον εθετο επισκόπους ποιμαίνειν την εκκλησίαν του Κυριου και Θεού η ν περιεποιησατο δια του ι δ ι ο υ αίματος .Ο Απόστολος των εθνών συμπληρώνει αμέσως μετά : εγώ γαρ οίδα τούτο , εισελευσονται μετά την άφιξη μου λ υ κ ο ι β α ρ ε ι ς εις υμάς , μ η φειδομενοι του ποιμνίου , και εξ’ υμών αυτών αναστησονται άνδρες λ α λ ο υ ν τ ε ς δ ι ε σ τ ρ α μ ε ν α του α π ο σ π α ν τους μαθητας ο π ι σ ω α υ τ ω ν .

  11. Ο/Η Aνιχνευτης λέει:

    Ο Ματθαίος έγραψε το ίδιο : προσέχετε από των ψ ε υ δ ο π ρ ο φ η τ ω ν οίτινες έρχονται προς υμάς εν ενδυμασι π ρ ο β α τ ω ν , ε σ ω θ ε ν δε εισί λ υ κ ο ι α ρ π α γ ε ς .Από των καρπών αυτών ε π ι γ ν ω σ ε σ θ ε α υ τ ο υ ς .

  12. Ο/Η Aνιχνευτης λέει:

    Ξανά στις πράξεις των Αποστόλων .Όπως είναι γνωστό , η οργάνωση των μαρτύρων του Ιεχωβά αντικαθιστά το Κύριος με το Ιεχωβά , με το σκεπτικό ότι το όνομα του Θεού είναι Ιεχωβά .Αν όμως η οργάνωση ήτο σταθερή σε ότι διδάσκει , η σωστή διατύπωση του εικοστού χωριού , εικοστού όγδοου στίχου , είναι η εξής : …. ποιμαίνειν την εκκλησίαν του Ιεχωβά και Θεού ην περιεποιησατο δια του ι δ ι ο υ αίματος . Το δέχεται αυτό η οργάνωση των μαρτύρων του Ιεχωβά ; Ιδού τινι τροπω διατυπώνεται στη μνκ : …. ποιμαίνειν την εκκλησίαν του Θεού ην περιεποιησατο δια του αίματος του ι δ ι ο υ υιού . Τ ι παρατηρούμε ; Ότι η οργάνωση των μαρτύρων του Ιεχωβά ε ι σ α γ ε ι και α λ λ ο πρόσωπο . Υπ’ όψη ότι τέτοια διατύπωση μπορούσε να είναι σωστή ΑΝ την επέλεγε ο ι δ ι ο ς ο Απόστολος των εθνών , σε κ α μ ι α περίπτωση όμως ν’ α λ λ α ξ ε ι τη διατύπωση η οργάνωση των μαρτύρων του Ιεχωβά , διότι αυτό σημαίνει ότι ο Απόστολος των εθνών δ ε τα διατυπώνει σωστά και σπεύδει προς δ ι ο ρ θ ω σ η η οργάνωση των μαρτύρων του. Ιεχωβά .

  13. Ο/Η Aνιχνευτης λέει:

    Απόστολος των εθνών , επιστολή προς Ρωμαίους , ένατο χωριο , πέμπτο στίχο : …. ο Χριστός το κατά σάρκα , ( π ρ ο σ ο χ η στο κόμμα ) ο ΩΝ επί π α ν τ ω ν Θεός ευλογητος εις τους α ι ω ν α ς . Ιδού τινι τροπω διατυπώνεται στη μνκ : …. ο Χριστός το κατά σάρκα : ( π ρ ο σ ο χ η στην α ν ω κ α τ ω τ ε λ ε ι α ) ο ΩΝ επι π α ν τ ω ν Θεός ας είναι ( π ρ ο σ ο χ η π ρ ο σ θ ε τ ε ς λέξεις ) ευλογητος εις τους α ι ω ν α ς . Τ ι παρατηρούμε ; Το κόμμα α ν τ ι κ α θ ι σ τ α τ α ι από α ν ω κ α τ ω τ ε λ ε ι α . Όπως διατυπώνεται στη μνκ , δ ε ν ει ναι αντιληπτό από τους προσηλυτους στην οργάνωση των μαρτύρων του Ιεχωβά ότι ο Χριστός είναι ο επί π α ν τ ω ν Θεός .Ο Απόστολος των εθνών δ ε τα ‘ γράψε σωστά και σπεύδει προς διόρθωση των γραπτών του η οργάνωση των μαρτύρων του Ιεχωβά .

  14. Ο/Η Aνιχνευτης λέει:

    Στοχαστης είπε…
    Πρώτη προς Κορινθίους επιστολή , εδάφιο 2 , στίχο 8 – 9 : ει γαρ εγνωσαν , ουκ αν τον Κύριον της δόξης εσταυρωσαν.Ως γνωστόν , η οργάνωση των μαρτύρων του Ιεχωβά , αντικαθιστά το Κύριος με το Ιεχωβά , με το σκεπτικό ότι το όνομα του Θεού είναι Ιεχωβά.Σωστοτερη διατύπωση , με το σκεπτικό τους : ει γαρ εγνωσαν , ουκ αν τον Ιεχωβά της δόξης εσταυρωσαν.Το δέχεται αυτό η οργάνωση των μαρτύρων του Ιεχωβά ;

  15. Ο/Η Aνιχνευτης λέει:

    Πρώτη προς Κορινθίους επιστολή , εδάφιο 12 , στίχο 3 – 4 : Ουδείς εν Πνεύματι Θεού λαλων λέγει ανάθεμα Ιησούν , και ουδείς δύναται ειπείν Κύριον Ιησούν ει μη εν Πνεύματι Αγίω.Σωστη διατύπωση , με το σκεπτικό της οργανώσεως των μαρτύρων του Ιεχωβά : Ουδείς εν Πνεύματι Θεού λαλων λέγει αναθεμα Ιησούν , και ουδείς δύναται ειπείν Ιεχωβα Ιησούν ει μη εν Πνεύματι Αγίω.Το δέχεται αυτό η οργάνωση των μαρτύρων του Ιεχωβά ;

  16. Ο/Η Aνιχνευτης λέει:

    Δεύτερη προς Κορινθίους επιστολή , εδάφιο έκτο , στίχο 14 – 16 : τ ι ς ( θεός τ ι ς ήτο ο Λόγος ) γαρ μετοχή δικαιοσύνη και ανομία ; τ ι ς ( θεός τ ι ς ήτο ο Λόγος ) δε κοινωνία φωτι προς σκότος ; τ ι ς ( θεος τ ι ς ήτο ο Λόγος ) δε συμφωνησις Χριστού προς Βελιαλ ; τ ι ς ( θεος τ ι ς ήτο ο Λόγος ) μερις πιστω μετά απιστου ; ….

  17. Ο/Η Aνιχνευτης λέει:

    Δεύτερη προς Κορινθίους επιστολή , ενδέκατο εδάφιο , στίχο 12 – 15 : οι γαρ τοιουτοι ( ο Λόγος ήτο εις ισχυρός θ ε ο ε ι δ η ς , Θεός τ ι ς ητο ο Λόγος ) ψ ε υ δ α π ο σ τ ο λ ο ι , εργαται δ ο λ ι ο ι , μετασχηματίζονται εις αποστόλους Χριστού , και ο υ θαυμαστόν.Αυτος ( Α υ τ ο ς εφανερωθη εν σαρκί , αντί : Θεός εφανερωθη ε ν σ α ρ κ ι ) γαρ ο σατανάς μετασχηματίζεται εις ( ο Λόγος ήτο εις ισχυρός θ ε ο ε ι δ η ς ) αγγελον φωτος , ο υ μέγα ουν ει και οι διάκονοι αυτού μετασχηματίζονται ως διάκονοι δικαιοσύνης , ων το τέλος έσται κατά τα έργα ( θ ε ο ε ι δ η ς , Θεός τ ι ς ) αυτων.

  18. Ο/Η Aνιχνευτης λέει:

    Η δεύτερη προς Κορινθίους επιστολή ολοκληρώνεται ως εξης : Η χάρις του Κυρίου Ιησού Χριστού και η αγάπη του Θεού και η κοινωνία του Αγίου Πνεύματος μετά πάντων υμών . ( Το Ευαγγέλιον του Ματθαίου ολοκληρώνεται ως εξής : …. βαπτιζοντες αυτούς εις το ο ν ο μ α του Πατρός και του Υιού και του Αγίου Πνεύματος ..) Όπως είναι γνωστό , η οργάνωση των μαρτύρων του Ιεχωβά α ν τ ι κ α θ ι σ τ α το Κύριος με το Ιεχωβά , με το σκεπτικό ότι Ιεχωβά είναι το ο ν ο μ α ( σ ‘ ε ν ι κ ο αριθμό , όπως το είδαμε και πιο πάνω ) του Θεού . Σωστή διατύπωση , όπως ισχυρίζεται η οργάνωση των μαρτύρων του Ιεχωβά , είναι : Η χάρις του Ιεχωβά Ιησού Χριστού και η αγάπη του Θεού και η κοινωνία του Αγίου Πνεύματος μετά πάντων υμών . Το δέχεται αυτό η οργάνωση των μαρτύρων του Ιεχωβά ;

  19. Ο/Η Aνιχνευτης λέει:

    Απόστολος των εθνών , επιστολή προς Κολοσσαείς , δεύτερο εδάφιο , στίχο 8 – 10 : Βλέπετε μ η τ ι ς ( Θεός τ ι ς ήτο ο Λόγος ) υμάς ( Βλέπετε μ η τ ι ς υμάς π λ α ν η σ η : όπως έγραψε ο Ματθαίος ) έσται ο συλαγωγων δια της φιλοσοφίας και της κενής α π α τ η ς , κατά τη παράδοση των ανθρώπων ( Ουαί υμίν …. ότι κλείετε τη βασιλεία των ουρανών έμπροσθεν των ανθρώπων : όπως έγραψε ο Ματθαίος ) , …. και ο υ κατά Χριστόν , ότι εν αυτώ κατοικεί παν το πλήρωμα της Θ ε ο τ η τ ο ς σωματικως. Ακριβώς μ’αυτο το τρόπο διατυπώνεται και από την οργάνωση των μαρτύρων του Ιεχωβά ,αλλά με π ρ ο σ θ ε σ η τ ρ ι ω ν λέξεων : …. ότι εν αυτώ κατοικεί παν το πλήρωμα της θεότητος σωματικως ( οι θείες ιδιότητες ). Τ ι παρατηρούμε ; Η Θ ε ο τ η τ α του Χριστού υ π ο β ι β α σ τ η κ ε σ ε θείες ιδιότητες.

  20. Ο/Η Aνιχνευτης λέει:

    Δεύτερη προς Θεσσαλονικείς επιστολή , δεύτερο εδάφιο , στίχο 2 : …. ως ότι ενεστηκεν η ημέρα του Χριστού.( Το 1914 , α ο ρ α τ ω ς , όπως διαδίδει η οργάνωση των μαρτύρων του Ιεχωβά ) μ η τ ι ς ( Θεός τ ι ς ητο ο Λόγος ) υμάς ε ξ α π α τ η σ η κατά μηδένα τρόπο ( κενή α π α τ η οπως είδαμε πιο πάνω ).

  21. Ο/Η Aνιχνευτης λέει:

    Η ανάρτηση των χωριων αυτών γίνεται για να α ν α ν η ψ ο υ ν από το λ η θ α ρ γ ο στον οποίον βρίσκονται οι προσήλυτοι στην οργάνωση των μαρτύρων του Ιεχωβά.Ο Απόστολος των εθνών έγραψε στη πρώτη προς Τιμόθεον επιστολή : εις γαρ Θεός, και εις μεσίτης Θεού και ανθρώπων, άνθρωπος Ιησούς Χριστός, ο δους εαυτόν αντιλυτρον….Το χωριο αυτό επικαλείται συχνά η οργάνωση των μαρτύρων του Ιεχωβά ως απόδειξη ότι ο Ιησούς δ ε ν είναι Θεός αλλά είναι μόνο άνθρωπος.Το βιβλίο με τίτλο Ιησούς ,ο μεγαλύτερος ανθρωπος που πέρασε από τη γη ,έκδοση των μαρτύρων του Ιεχωβά ,σ’ αυτό ακριβώς αποσκοπεί, να πειστούν οι προσήλυτοι ότι πρόκειται περί ανθρώπου και ότι ο μόνος Θεός είναι ο πατηρ,τουτέστιν ο Ιεχωβά.Ο Απόστολος των εθνών έγραψε στη συνεχεια : …. του σ ω τ η ρ ο ς ημών Θεού ( Στην επιστολή προς Τίτο , σ ω τ η ρ είναι ο Θεός , σ ω τ η ρ είναι και ο Χριστός ) ος θέλει π α ν τ α ς ανθρώπους σ ω θ η ν α ι και εις ε π ι γ ν ω σ ι ν α λ η θ ε ι α ς ελθειν. ( Συναντάμε ξανά το : ε π ι γ ν ω σ ι ν α λ η θ ε ι α ς , στη δεύτερη προς Τιμόθεον επιστολή και στην προς Εβρ. επιστολή ) Ιδού στη συνέχεια χωριο το οποίο ι σ ω ς α γ ν ο ο υ ν οι προσήλυτοι στην οργάνωση των μαρτύρων του Ιεχωβά , από την ίδια , τη πρώτη επιστολή προς Τιμόθεον , γ’ χωριο , δέκατο έκτο στίχο : Ομολογουμένως μ ε γ α εστί το της ευσεβειας μυστηριον . Θεός εφανερωθη ( πρώτη επιστολή Ιωάννου ,πρώτο χωριο : η ζ ω η εφανερωθη ημίν..) εν σ α ρ κ ι , ( Ευαγγέλιον Ιωάννου , πρώτο χωριο , πρώτο στίχο : …. ο Λόγος η ν προς τον Θεόν και Θεός η ν ο Λόγος . Ίδιο χωριο , δέκατο τέταρτο στίχο : ο Λόγος εγένετο σ α ρ ξ και εσκηνωσεν ( και ο καθήμενος επί του θρόνου σκηνωσει επ ‘ αυτούς : Αποκάλυψις Ιωάννου ) εν ημίν και εθεασαμεθα την δόξαν αυτου , δόξαν ως μ ο ν ο γ ε ν ο υ ς παρά πατρος , πλήρης χάριτος και α λ η θ ε ι α ς. Αποκάλυψις Ιωάννου : Άγιος , Άγιος , Άγιος Κύριος ο Θεός ο Παντοκράτωρ , ο ΩΝ και ο η ν και ο ερχόμενος ) εδικαιωθη εν Πνεύματι , ωφθη αγγέλοις , εκηρυχθη εν εθνεσιν , ε π ι σ τ ε υ θ η ( το συναντάμε ξανά στη συνέχεια ) εν κόσμω , ανελήφθη εν δοξη . Από την ίδια την επιστολή , τέταρτο ( α μ ε σ ω ς μ ε τ α ) χωριο , 1 – 2 στίχο : Το δε Πνεύμα ρ η τ ω ς λέγει ότι εν υστεροις καιροις α π ο σ τ η σ ο ν τ α ι τινες της πίστεως

  22. Ο/Η Aνιχνευτης λέει:

    , προσεχοντες πνευμασι π λ α ν ο ι ς και διδασκαλιαις δ α ι μ ο ν ι ω ν , …. Ιδου π λ α ν ε ς και διδασκαλίες δ α ι μ ο ν ι ω ν : Ο Λόγος ήτο εις ισχυρός θ ε ο ε ι δ η ς , θεος τ ι ς ήτο ο Λόγος . Ισχυρίζεται επίσης η οργάνωση των μαρτύρων του Ιεχωβά ότι η προσφώνηση : ο Κύριος μου και ο Θεός μου απευθυνόταν όχι στον Ιησού αλλά στον Ιεχωβά ( περιοδικό με τίτλο : Είναι ο Ιησούς ο παντοδύναμος Θεός ; ). Όπως προκύπτει από τα ανωτέρω , η οργάνωση των μαρτύρων του Ιεχωβά κηρύττει ε τ ε ρ ο ν Ευαγγέλιον , ακριβώς όπως έγραψε στην επιστολή προς Γαλατας , πρώτο χωριο , ο Απόστολος των εθνών. Ιδου τινι τροπω διατυπώνεται το χωριο γ ‘, δέκατο εκτο στίχο , στη μνκ : Ομολογουμένως μέγα εστί το της ευσεβειας μυστηριον . Α υ τ ο ς ( π ρ ο σ ο χ η : Α υ τ ο ς ) εφανερωθη …. ( α ν τ ι να γράψουν : Θεός εφανερωθη …. Όπως προκύπτει , ο Απόστολος των εθνών δ ε τα ‘ γράψε σωστά και σπεύδει προς διόρθωση των γραπτών του η οργάνωση των μαρτύρων του Ιεχωβά.

  23. Ο/Η Aνιχνευτης λέει:

    Ο Ιωάννης έγραψε : …. Θεός ην ο Λόγος , ο Λόγος εγένετο σ α ρ ξ , ..Ο Απόστολος των εθνών έγραψε : Θεός εφανερωθη εν σ α ρ κ ι , ..Όμως η οργανωση των μαρτύρων του Ιεχωβά α ρ ν ε ι τ α ι και α π ο ρ ρ ι π τ ε ι τις μ ε γ α λ ε ι ω δ ε ι ς α λ η θ ε ι ε ς α υ τ ο π τ ω ν και α υ τ η κ ο ω ν μαρτύρων.

  24. Ο/Η Aνιχνευτης λέει:

    Τ ι. προκύπτει από το : …. Θεός η ν ο Λόγος , ο Λόγος εγένετο σ α ρ ξ , αν σ υ ν δ υ α σ τ ε ι με το : Θεός εφανερωθη ( Τ ι προκύπτει από το : Θεός εφανερωθη εν σ α ρ κ ι , αν σ υ ν δ υ α σ τ ε ι με το πρώτο χωριο , δεύτερο στίχο , από τη πρώτη επιστολή Ιωάννου : και η ζ ω η εφανερωθη , και εωρακαμεν και μαρτυρούμεν και απαγγελομεν υμίν την ζ ω η ν την α ι ω ν ι α ν ήτις η ν προς τον πατέρα και εφανερωθη ημιν. ; Τ ι προκύπτει από το : Θεός η ν ο Λόγος και το : απαγγελομεν υμίν την ζ ω η ν την α ι ω ν ι α ν ήτις η ν προς τον πατέρα και εφανερωθη ημιν , αν σ υ ν δ υ α σ τ ο υ ν με το : Άγιος , Άγιος , Άγιος Κύριος ο Θεός ο παντοκρατωρ , ο ΩΝ και ο η ν και ο ερχόμενος.; ) εν σ α ρ κ ι ( πρώτη προς Τιμόθεον επιστολή , γ’ χωριο , δέκατο έκτο στίχο ) ; Τ ι προκύπτει από το : …. Θεός η ν ο Λόγος , ο Λόγος εγενετο σ α ρ ξ και το : Θεός εφανερωθη εν σ α ρ κ ι , με το δεύτερο χωριο , όγδοο ως δέκατο στιχο από την επιστολή προς Κολοσσαείς : ότι εν αυτώ ( τω Χριστώ ) κατοικεί παν το πλήρωμα της Θ ε ο τ η τ ο ς σωματικως.;

  25. Ο/Η Aνιχνευτης λέει:

    Ιδού τ ι προκύπτει : Ο Ιησούς Χριστός είναι σ α ρ κ ω θ ε ι ς Θεός .Σ’ αυτό επανέρχομαι στη συνέχεια , για να συνεχιστεί η ροη των χωριων όπως απαντώνται στη Βίβλο .

  26. Ο/Η Aνιχνευτης λέει:

    Απόστολος των εθνών , πρώτη προς Τιμόθεον επιστολή , γ ‘ χωριο , 16 στίχο : Ομολογουμένως μ ε γ α εστί το της ευσεβειας μυστηριον . Θεός εφανερωθη εν σ α ρ κ ι , εδικαιωθη εν Πνεύματι , …. Τέταρτο χωριο , 1 – 2 στίχο :Το δε Πνεύμα ρ η τ ω ς λέγει ότι εν υστεροις καιροις α π ο σ τ η σ ο ν τ α ι τινες της πίστεως προσεχοντες πνευμασι π λ α ν ο ι ς και διδασκαλιαις δ α ι μ ο ν ι ω ν , ….Ιδού π λ α ν ες και διδασκαλιαις δ α ι μ ο ν ι ω ν στη μνκ : Ομολογουμένως μεγα ( Δεύτερη προς Κορινθίους επιστολή , ενδέκατο χωριο , 12 – 15 στίχο : οι γαρ τοιουτοι ψ ε υ δ α π ο σ τ ο λ ο ι , εργαται δ ο λ ι ο ι , μετασχηματίζονται εις Αποστόλους Χριστού , και ο υ θαυμαστόν . Α υ τ ο ς γαρ ο Σ α τ α ν α ς μετασχηματίζεται εις αγγελον φωτος , ο υ μέγα ουν οι και οι διάκονοι α υ τ ο υ μετασχηματίζονται ως διάκονοι δικαιοσύνης ων το τέλος έσται κατά τα έργα αυτών .) εστί το της ευσεβειας μυστηριον . Α υ τ ο ς εφανερωθη εν σαρκί , …. ( Α ν τ ι να γράψουν Θεός , έγραψαν Α υ τ ο ς ) Ιδού τι εγραψε στη πρώτη επιστολή , γ ‘ χωριο , 8 – 9 στίχο ο Ιωάννης : εις ( ο Λόγος ητο εις ισχυρός θ ε ο ε ι δ η ς : εικοστή πεμπτη σελίδα βιβλίου με τίτλο : η αλήθεια που οδηγεί στην αιώνια ζωή , έκδοση των μαρτύρων του Ιεχωβά ) τούτο γαρ εφανερωθη ο υιός του Θεού , ίνα λύση τα έργα του διαβόλου . Το : θ ε ο ε ι δ η ς α ν τ ι : Θεός , και : Α υ τ ο ς α ν τ ι : Θεός , ειναι έργα του διαβόλου για να λησμονηθεί , για να ξεχαστεί η Θ ε ο τ η τ α του Κυρίου ( του Ιεχωβά , όπως ισχυρίζεται η οργάνωση των μαρτύρων του Ιεχωβά ) Ιησού Χριστού .

  27. Ο/Η Aνιχνευτης λέει:

    Τιμ. 5,15 ηδη γάρ τινες ε ξ ε τ ρ α π η σ α ν ο π ι σ ω του σατανα.Αυτο να συνδυαστεί με το χωριο : Το δε Πνεύμα ρ η τ ω ς
    λέγει ότι εν υστεροις καιροις α π ο σ τ η σ ο ν τ α ι τινες της πιστεως ….

  28. Ο/Η Aνιχνευτης λέει:

    Από τη πρώτη προς Τιμόθεον επιστολή , πέμπτο χωριο , εικοστό πρώτο στίχο : διαμαρτύρομαι ἐνώπιον τοῦ Θεοῦ καὶ Κυρίου Ἰησοῦ Χριστοῦ καὶ τῶν ἐκλεκτῶν ἀγγέλων, ἵνα …. Τ ι παρατηρούμε ; Το διαχωρισμό ανάμεσα στον Ιησού και τους αγγέλους .

  29. Ο/Η Aνιχνευτης λέει:

    Το ανωτέρω αποδεικνύει σ α θ ρ ο τον ισχυρισμό ότι ο Ιησούς ήτο άγγελος πριν από τη σάρκωση του.Στην επιστολή προς Εβρ. απαντώνται επίσης χωρια που αποδεικνύουν το ίδιο.

  30. Ο/Η Aνιχνευτης λέει:

    Από τη πρώτη επιστολή προς Τιμόθεον , πέμπτο χωριο , εικοστό τέταρτο στίχο : Τινῶν ἀνθρώπων αἱ ἁμαρτίαι πρόδηλοί εἰσι , …. Αυτό να συνδυαστεί με ότι είπε ο Ιησούς και έγραψε ο Ματθαίος : Ο υ α ι υμίν γραμματείς και φαρισαιοι υ π ο κ ρ ι τ α ι ότι κ λ ε ι ε τ ε τη βασιλεία των ο υ ρ α ν ω ν εμπροσθεν των ανθρώπων.Υμεις ο υ κ εισερχεθε , ο υ δ ε τους εισερχόμενους αφιετε εισελθειν.

  31. Ο/Η Aνιχνευτης λέει:

    Τιμ. 6,3 Ταῦτα δίδασκε καὶ παρακάλει. εἴ τ ι ς ( θεός τ ι ς ήτο ο Λόγος ) ἑ τ ε ρ ο δ ι δ α σ κ α λ ε ι καὶ μ η προσέρχεται ὑγιαίνουσι λόγοις τοῖς τοῦ Κυρίου ημῶν Ιησοῦ Χριστοῦ καὶ τῇ κατ᾿ εὐσέβειαν διδασκαλίᾳ , τ ε τ υ φ ω τ α ι ….

  32. Ο/Η Aνιχνευτης λέει:

    Τιμ. 6,12 ἀγωνίζου τὸν καλὸν ἀγῶνα τῆς πίστεως· ἐπιλαβοῦ τῆς αἰωνίου ζωῆς, εἰς ἣν καὶ ἐκλήθης καὶ ὡμολόγησας τὴν καλὴν ὁμολογίαν ἐνώπιον πολλῶν μαρτύρων.

    Α Τιμ. 6,12 Να αγωνίζεσαι δε πάντοτε τον καλόν και ένδοξον αγώνα της χριστιανικής πίστεως και ζωής. Πιάσε γερά και κράτησε σφικτά την αιώνιον ζωήν, εις την οποίαν έχεις κληθή από τον Θεόν και έδωσες την καλήν ομολογίαν της υγιούς πίστεώς σου ενώπιον πολλών μαρτύρων προ του βαπτίσματός σου.

    Α Τιμ. 6,13 παραγγέλλω σοι ἐνώπιον τοῦ Θεοῦ τοῦ ζωοποιοῦντος τὰ πάντα καὶ Χριστοῦ Ἰησοῦ τοῦ μαρτυρήσαντος ἐπὶ Ποντίου Πιλάτου τὴν καλὴν ὁμολογίαν,

    Α Τιμ. 6,13 Παραγγέλω εις σε ενώπιον του Θεού, ο οποίος ως πηγή και χορηγός της ζωής ζωοποιεί τα πάντα, και ενώπιον του Ιησού Χριστού, ο οποίος εμαρτύρησεν εμπρός στον Ποντιον Πιλάτον την καλήν ομολογίαν, ότι είναι Υιός του Θεού και βασιλεύς των πάντων και ο μόνος διδάσκαλος της αληθείας,

    Α Τιμ. 6,14 τηρῆσαί σε τὴν ἐντολὴν ἄσπιλον, ἀνεπίληπτον μέχρι τῆς ἐπιφανείας τοῦ Κυρίου ἡμῶν Ἰησοῦ Χριστοῦ,

    Α Τιμ. 6,14 σου παραγγέλλω να κρατήσης και να διατηρήσης την εντολήν, που έλαβες, και την υποχρέωσιν που ανέλαβες κατά το βάπτισμα και κατά την χειροτονίαν σου, αμόλυντον, άμεμπτον και ανωτέραν από κάθε κατηγορίαν μέχρι της ενδόξου και επισήμου εμφανίσεως του Κυρίου ημών Ιησού Χριστού,

    Α Τιμ. 6,15 ἣν καιροῖς ἰδίοις δείξει ὁ μακάριος καὶ μόνος δυνάστης, ὁ βασιλεὺς τῶν βασιλευόντων καὶ κύριος τῶν κυριευόντων,

    Α Τιμ. 6,15 την οποίαν ένδοξον εμφάνισιν θα δείξη ο Θεός κατά τους καθωρισμένους καιρούς, ο μακάριος και ο μόνος εξουσιαστής, ο βασιλεύς των βασιλευόντων και ο κύριος των κυριευόντων·

    Α Τιμ. 6,16 ὁ μόνος ἔχων ἀθανασίαν, φῶς οἰκῶν ἀπρόσιτον, ὃν εἶδεν οὐδεὶς ἀνθρώπων οὐδὲ ἰδεῖν δύναται· ᾧ τιμὴ καὶ κράτος αἰώνιον· ἀμήν.

    Α Τιμ. 6,16 αυτός, ο οποίος μόνος έχει από τον εαυτόν του την αθανασίαν και αιωνιότητα, ο οποίος κατοικεί στο απλησίαστον δι’ όλα τα δημιουργήματα φως και το οποίον κανείς από τους ανθρώπους ούτε είδε ούτε ημπορεί να ίδη. Εις αυτόν δε ανήκει η τιμή και η αιωνία και ακατάλυτος εξουσία. Αμήν.

  33. Ο/Η Aνιχνευτης λέει:

    Ιδού τινι τροπω ερμηνεύει τους στίχους 15 – 16 η οργάνωση των μαρτύρων του Ιεχωβά σε βιβλίο τσέπης με τίτλο τι διδάσκει η αγία γραφή ( what the Bible really teach ) : Αυτό σημαίνει πως ότι καλό πράττει ( ο Ιησούς ) ,διαρκεί δια παντός .Τα σχόλια περιττευουν.

  34. Ο/Η Aνιχνευτης λέει:

    Τιμ. 1,7 οὐ γὰρ ἔδωκεν ἡμῖν ὁ Θεὸς πνεῦμα δειλίας, ἀλλὰ δυνάμεως καὶ ἀγάπης καὶ σωφρονισμοῦ.

    Β Τιμ. 1,7 Διότι δεν μας έδωκεν ο Θεός πνεύμα δειλίας, ώστε να φοβούμεθα δυσκολίας και απειλάς και διωγμούς, αλλά μας έδωκε πνεύμα δυνάμεως, δια να νικώμεν, και αγάπης και σωφρονισμού, ώστε με σύνεσιν να καθοδηγούμεν στον δρόμον του Θεού τον ευατόν μσας και τους άλλους.

    Β Τιμ. 1,8 μὴ οὖν ἐπαισχυνθῇς τὸ μαρτύριον τοῦ Κυρίου ἡμῶν μηδὲ ἐμὲ τὸν δέσμιον αὐτοῦ, ἀλλὰ συγκακοπάθησον τῷ εὐαγγελίῳ κατὰ δύναμιν Θεοῦ,

    Β Τιμ. 1,8 Και, λοιπόν, μη δειλιάσης ποτέ και μη εντραπής να ομολογής την καλήν μαρτυρίαν του Κυρίου μας Ιησού Χριστού· μη εντραπής ακόμη και εμέ, τον δέσμιον και φυλακισμένον δια την ομολογίαν του Χριστού, αλλά κακοπάθησε μαζή μου προς χάριν του Ευαγγελίου, σύμφωνα με την δύναμιν, που δίδει ο Θεός.

    Β Τιμ. 1,9 τοῦ σώσαντος ἡμᾶς καὶ καλέσαντος κλήσει ἁγίᾳ, οὐ κατὰ τὰ ἔργα ἡμῶν, ἀλλὰ κατ᾿ ἰδίαν πρόθεσιν καὶ χάριν, τὴν δοθεῖσαν ἡμῖν ἐν Χριστῷ Ἰησοῦ πρὸ χρόνων αἰωνίων,

    Β Τιμ. 1,9 Αυτός ο Θεός μας έσωσε και μας εκάλεσε με κλήσιν αγίαν, όχι δια την αξίαν των έργων μας, αλλά σύμφωνα με την ιδικήν του αγαθήν θέλησιν και χάριν, η οποία μας εδόθη δια του Ιησού Χριστού, πριν ακόμη λάβη ύπαρξιν ο κόσμος (εφ’ όσον προαιωνίως είχεν αποφασίσει ο Θεός την σωτηρίαν μας).

    Β Τιμ. 1,10 φανερωθεῖσαν δὲ νῦν διὰ τῆς ἐπιφανείας τοῦ σωτῆρος ἡμῶν Ἰησοῦ Χριστοῦ, καταργήσαντος μὲν τὸν θάνατον, φωτίσαντος δὲ ζωὴν καὶ ἀφθαρσίαν διὰ τοῦ εὐαγγελίου,

    Β Τιμ. 1,10 Εφανερώθη δε αυτή η χάρις τώρα με την ενανθρώπησιν και εμφάνησιν εν μέσω των ανθρώπων του σωτήρος ημών Ιησού Χριστού, ο οποίος κατήργησε μεν τον θάνατον και με το θείον του φως έκαμε να λάμψη η αιωνία ζωή και η αφθαρσία, δια μέσου των αληθειών του Ευαγγελίου.

    Β Τιμ. 1,11 εἰς ὃ ἐτέθην ἐγὼ κήρυξ καὶ ἀπόστολος καὶ διδάσκαλος ἐθνῶν.

    Β Τιμ. 1,11 Εις αυτό το Ευαγγέλιον και εγώ έχω κληθή και τεθή από τον Θεόν κήρυξ και Απόστολος και διδάσκαλος των εθνών.

  35. Ο/Η Aνιχνευτης λέει:

    Τιμ. 1,18 δῴη αὐτῷ ὁ Κύριος εὑρεῖν ἔλεος παρὰ Κυρίου ἐν ἐκείνῃ τῇ ἡμέρᾳ .Ως γνωστόν,η οργάνωση των μαρτύρων του Ιεχωβά α ν τ ι κ α θ ι σ τ α το Κύριος με το Ιεχωβά , με το σκεπτικό ότι το όνομα του Θεού είναι Ιεχωβά.Σωστη διατύπωση , με το σκεπτικό τους , είναι : δωη αυτώ ο Ιεχωβά ευρειν έλεος παρά Ιεχωβά εν εκείνη τη ημέρα .Το δέχεται αυτό η οργάνωση των μαρτύρων του Ιεχωβά ;

  36. Ο/Η Aνιχνευτης λέει:

    Τιμ. 2,10 διὰ τοῦτο πάντα ὑπομένω διὰ τοὺς ἐκλεκτούς ( Ο Ιησούς είπε και ο Ματθαίος έγραψε : εγερθησονται γαρ ψ ε υ δ ο χ ρ ι σ τ ο ι και ψ ε υ δ ο π ρ ο φ η τ α ι και δωσουσι σημεία και τέρατα ώστε π λ α ν η σ α ι , ει δυνατόν και τους εκλεκτους ) ἵνα καὶ αὐτοὶ σωτηρίας τύχωσι τῆς ἐν Χριστῷ Ἰησοῦ μετὰ δόξης αἰωνίου.

    Β Τιμ. 2,10 Δια τούτο υπομένω αυτά προς χάριν εκείνων, που έχει εκλέξει ο Θεός, δια να επιτύχουν και αυτοί την σωτηρίαν, που προσφέρει ο Χριστός μαζι με την αιωνίαν δόξαν.

    Β Τιμ. 2,11 Πιστὸς ὁ λόγος· εἰ γὰρ συναπεθάνομεν, καὶ συζήσομεν·

    Β Τιμ. 2,11 Αξιόπιστος είναι αυτός ο λόγος· διότι εάν απεθάναμεν, δια του βαπτίσματος, μαζι με τον Χριστόν, μαζι του και θα ζήσωμεν αιωνίως και εις την μέλλουσαν ζωήν.

    Β Τιμ. 2,12 εἰ ὑπομένομεν, καὶ συμβασιλεύσομεν· εἰ ἀρνούμεθα ( Ο Ιωάννης έγραψε στη πρώτη επιστολή του : πας ο αρνούμενος τον υιόν , ο υ δ ε τον πατερα έχει ) κἀκεῖνος ἀρνήσεται ἡμᾶς·

    Β Τιμ. 2,12 Εάν υπομένωμεν τας θλίψεις, όπως στον τέλειον βαθμόν τας υπέμεινεν Εκείνος, και θα βασιλεύσωμεν μαζι με αυτόν. Εάν όμως τον αρνούμεθα και Εκείνος θα μας αρνηθή.

    Β Τιμ. 2,13 εἰ ἀπιστοῦμεν, ἐκεῖνος πιστὸς μένει· ἀρνήσασθαι ἑαυτὸν οὐ δύναται.

    Β Τιμ. 2,13 Εάν ημείς δεικνύωμεν απιστίαν και αμφιβολίαν εις όσα μας έχει υποσχεθή, Εκείνος όμως μένει πιστός εις τας υποσχέσεις του.Δεν ημπορεί ποτέ να αρνηθή τον εαυτόν του και να αθετήση τας υποσχεσεις του.

  37. Ο/Η Aνιχνευτης λέει:

    Τιμ. 2,24 δοῦλον δὲ Κυρίου οὐ δεῖ μάχεσθαι, ἀλλ᾿ ἤπιον εἶναι πρὸς πάντας, διδακτικόν, ἀνεξίκακον,

    Β Τιμ. 2,24 Ο δούλος δε του Κυρίου δεν πρέπει να φιλονεική και να ερίζη, αλλά να είναι ήπιος προς όλους, διδακτικός, ανεξίκακος,

    Β Τιμ. 2,25 ἐν πρᾳότητι παιδεύοντα τοὺς ἀντιδιατιθεμένους, μήποτε δῷ αὐτοῖς ὁ Θεὸς μετάνοιαν εἰς ( Ιδού αντιδιατιθεμενοι : ο Λόγος ήτο εις ισχυρός θ ε ο ε ι δ η ς , όπως διαδίδει η οργανωση των μαρτύρων του Ιεχωβά ) ἐ π ι γ ν ω σ ι ν α λ η θ ε ι α ς ( το είδαμε αυτό η δ η στη πρωτη επιστολή προς Τιμόθεον και το συνανταμε ξανά στην επιστολή προς Εβρ.)

    Β Τιμ. 2,25 και να παιδαγωγή με πραότητα εκείνους, που αντιτίθενται εις την αλήθειαν, μήπως και ο Θεός τους δώση μετάνοιαν, δια να γνωρίσουν καλά την αλήθειαν,

    Β Τιμ. 2 ,26 καὶ ἀνανήψωσιν ἐκ τῆς τοῦ διαβόλου ( Ο Ιωάννης έγραψε στη πρώτη επιστολή του : εις τούτο εφανερωθη ο υιός του Θεού ίνα λύση τα έργα του διαβόλου ) παγιδος εζωγρημενοι υπ’ αὐτοῦ εἰς τὸ ἐκείνου θέλημα.

    Β Τιμ. 2,26 και να απελευθερωθούν από την παγίδα του διαβόλου, από τον οποίον έχουν συλληφθή , δια να πράττουν το θέλημά του.

  38. Ο/Η Aνιχνευτης λέει:

    Β Τιμ. 3,13 πονηροὶ δέ ἄνθρωποι καὶ γόητες προκόψουσιν ἐπὶ τὸ χεῖρον, πλανῶντες ( ο Λόγος ήτο εις ισχυρός θ ε ο ε ι δ η ς , θεος τ ι ς ητο ο Λόγος ) και πλανώμενοι.

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Google

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Σύνδεση με %s