4ο μέρος : Απάντηση σε “αρνητή της Ορθοδοξίας”( μάρτυρα της Σκοπιάς και όχι του Θεού )!


Συνεχίζω την απάντησή μου στο συκοφαντικό κείμενο του οπαδού της Σκοπιάς:

Αρνητής της Ορθοδοξίας:

» (Οι παπάδες και όλες οι Βαβυλωνιακής προέλευσης θρησκείες…)

…4)Τωρα που το Θηρίο πήρε διαζύγιο απο την Εκκλησια,μιλανε για μασονισμο,ιλλουμινατι,παγκοσμιοποιηση κτλ.

Πριν ήταν όλα ωραία και καλά.Αλλά τώρα το διαζύγιο πονάει.Σχετικά με τις κατηγορίες κατά της Σκοπιάς και του Ρώσσελ ως μασόνο μπορείτε να διαβάσετε τα ίδια του τα λόγια για τη Μασονία. http://www.pastor-russell.com/ «

Απαντώ:

Σίγουρα για πολλές θρησκείες (π.χ. Παπισμό), τα περί «διαζυγίου» είναι σωστά. Φυσικά όμως αυτό σε καμία περίπτωση δεν ισχύει για «όλες τις ψεύτικες θρησκείες), και κυρίως ουδέποτε ίσχυε για την Ορθόδοξη πίστη, κατά της οποίας καταφέρεται. Γιατί ακόμα και όταν κάποιοι παπάδες (και όχι «οι» παπάδες όπως λέει), έκαναν κάτι τέτοιο με άρχοντες, αυτοί εξέπεσαν από την Ορθοδοξία, όπως ο Ιούδας εξέπεσε από την Ορθοδοξία όταν  πρόδωσε τον Κύριο σε συνεργασία με τους ηγέτες της εποχής εκείνης.

Ο Ρόδερφορδ (δεύτερος πρόεδρος της Σκοπιάς) φυσικά, ουδέποτε έπαψε να ελπίζει για έναν τέτοιο γάμο με τους ισχυρούς του κόσμου, γι’ αυτό ΕΓΛΥΦΕ ΤΟΝ ΧΙΤΛΕΡ:

http://www.oodegr.com/paratir/istoria/xitler.htm

Όπως και ο πρώτος πρόεδρός της ο Ρώσσελ, δεν έχανε ευκαιρία να φωτογραφίζεται με τους ισχυρούς των ΗΠΑ όποτε είχε τη δυνατότητα για «γλύψιμο» και φιγούρα. Κατά τον ίδιο τρόπο που η σύγχρονη Σκοπιά όπως απέδειξα και πάλι στο δεύτερο μήνυμα, έγινε μέλος του ΟΗΕ, όχι για να διαβάζει τα βιβλία του, (όπως ισχυρίσθηκε), αλλά για να έχει δικαίωμα ψήφου με τους ισχυρούς του κόσμου, ως μη Κυβερνητική Οργάνωση.

Όσο για τα λόγια ενός αποδεδειγμένου ψευδοπροφήτη σαν τον Ρώσσελ, που κάθε τόσο άλλαζε δόγματα http://www.oodegr.com/paratir/istoria/istoria_sk1.htm ,

… που πίστευε σε πνευματισμό, σε πυραμιδολογία και σε αριθμολογία

…και παρέβη ακόμα και τον γαμήλιο όρκο του προς τη γυναίκα του, http://www.oodegr.com/paratir/istoria/medousa1.htm

είναι σίγουρα αναξιόπιστα όπως σε κάθε άλλο τέτοιο άστατο άνθρωπο που δεν κρατάει ούτε το λόγο του, ούτε καν την πίστη του σταθερή.

Και μια και ο ΜτΙ μας παραπέμπει σε ξένο σάιτ, (χωρίς να κάνει τον κόπο να μας πει στη γλώσσα μας τι προσπαθεί να αποδείξει με όλα αυτά), δήθεν ως απόδειξη ότι ο Ρώσσελ δεν ήταν Μασόνος, (ξεχνώντας τις Μασονικές πυραμίδες και την ταφή του στο Μασονικό νεκροταφείο http://www.oodegr.com/paratir/istoria/apokryf.htm ), ας παραπέμψω κι εγώ τους αναγνώστες σε εκτενέστερο ξένο σάιτ με ντοκουμέντα: http://www.freeminds.org/organization/russell/charles-t.-russell-gravesite-rosemont-united-cemetery.html

Αρνητής της Ορθοδοξίας:

(Οι παπάδες και όλες οι Βαβυλωνιακής προέλευσης θρησκείες…)

» …5)Αποκαλούνται πατέρες ενώ ο Χριστός είπε μην αποκαλέσετε κανένα Πατέρας σας στη Γη. Χωρίζουν τον κλήρο από τον λαό και ένα σωρό άλλα αντιγραφικά για την επίτευξη εξουσίας.»

Απαντώ:

Φυσικά το να αποκαλούν «πάτερ» τους ιερείς, δεν το κάνουν «όλες» οι άλλες θρησκείες, όπως ισχυρίζεται ο ΜτΙ, αλλά βεβαίως η Εκκλησία του Χριστού το κάνει. Και βέβαια όχι μόνο δεν είναι αυτό λάθος, αλλά είναι και Αγιογραφικότατο!

Στην Αγία Γραφή υπάρχει το εδάφιο Ματθαίος 23/κγ΄ 9 που λέει: «πατέρα μη καλέσετε υμών επί τής γης» Σε άλλο εδάφιο όμως, στο: Α΄ Κορινθίους 4/δ΄ 14,15, ο απόστολος Παύλος, ονομάζει τον εαυτό του πατέρα των Κορινθίων, και μάλιστα τους λέει ότι δεν έχουν άλλο πατέρα απ’ αυτόν!

Ένας πιστός, εδώ καταλαβαίνει τη διαφορά τής λέξης «πατέρας» στα δύο αυτά εδάφια. Στο πρώτο αναφέρεται η λέξη με την απόλυτη έννοια που αρμόζει μόνο στον Θεό, και στο δεύτερο, με τη σχετική, που αρμόζει και σε ανθρώπους. Ένας άπιστος όμως, αυτά τα δύο εδάφια, θα τα έλεγε αντιφάσεις, κατά τον ίδιο τρόπο, που ένας Προτεστάντης, κατηγορεί την Εκκλησία ότι ονομάζει ανθρώπους «πατέρες». Και είναι ενδιαφέρον, ότι ο ίδιος αυτός άνθρωπος, δεν κατηγορεί τον απόστολο Παύλο ότι αντιφάσκει με τον Ιησού Χριστό στην επιστολή του! Βλέπει όμως αντιφατική την υπόλοιπη Ιερά Παράδοση.

Οι ίδιοι επίσης, οι οπαδοί της Σκοπιάς, δεν έχουν καμία αναστολή να αποκαλούν κάποιον «καθηγητή», έστω και αν η συνέχεια του χωρίου απαγορεύει και αυτό, όπως και το: «πατέρας»! Ορίστε και το χωρίο: «και πατέρα μη καλέσητε υμών επί της γης· εις γαρ εστιν ο πατήρ υμών, ο εν τοις ουρανοίς. 10 μηδέ κληθήτε καθηγηταί· εις γαρ υμών εστιν ο καθηγητής, ο Χριστός» (Ματθαίος 23/κγ: 9,10). Επίσης, δεν έχουν καμία αναστολή να αποκαλέσουν κάποιον άνθρωπο «κύριο», αν και η Αγία Γραφή λέει ότι Κύριος είναι ΜΟΝΟ ο Ιησούς Χριστός! «αλλ’ ημίν εις Θεός ο πατήρ, εξ ου τα πάντα και ημείς εις αυτόν, και εις Κύριος Ιησούς Χριστός» (Α΄ Κορινθ. 8/η: 6).

Εάν λοιπόν στις λέξεις «κύριος» και «καθηγητής» ξέρουν να διακρίνουν τη διαφορά απόλυτης και σχετικής έκφρασης, τι τους εμποδίζει να τη διακρίνουν και στη λέξη: «πατέρας»; Μήπως η ενσυνείδητη επιλογή τους, να συκοφαντούν την Εκκλησία του Χριστού, έστω και με ψευδή επιχειρήματα, χρησιμοποιώντας δύο μέτρα και δύο σταθμά;

Το θέμα όμως είναι να κατανοήσει κάποιος (πέρα από τις γενικεύσεις και τις ομιχλώδεις κατανοήσεις της Σκοπιάς), για τι είδους πατρότητα μιλάει ο Χριστός! Γιατί δεν είναι δυνατόν να μας κατηγορούν οι ΜτΙ ότι αποκαλούμε κάποιον άνθρωπο «πατέρα», όταν και αυτοί οι ίδιοι αποκαλούν «πατέρα» τον βιολογικό (ή πατριό) πατέρα τους!

Το Βάπτισμα περιλαμβάνει ένα σημαντικό στοιχείο. Δεν είναι απλώς ο θάνατος ως προς το παρελθόν, που καταργείται, αλλά η Ανάσταση σε μια νέα ζωή, η οποία όμως νέα ζωή εκφράζεται (και εδώ είναι το πολύ σημαντικό που πολλές φορές παραγνωρίζουμε) με την ενσωμάτωσή μας στο σώμα της Εκκλησίας. Δεν υπάρχει Βάπτισμα, το όποιο να μην συνεπάγεται αυτομάτως ενσωμάτωση στο Σώμα της Εκκλησίας. Όταν έγραφε ο Απόστολος Παύλος ότι στο Βάπτισμα πεθαίνουμε συν Χριστώ και ανιστάμεθα, για να ενσωματωθούμε μέσα στο σώμα τού Χριστού, αυτό μεταφράζεται πρακτικά στην ενσωμάτωσή μας στην Κοινότητα της Εκκλησίας, πράγμα που σημαίνει πλέον ότι οι σχέσεις που καθορίζουν την ύπαρξή μας δεν είναι οι βιολογικές, αυτές δηλαδή που πήραμε από την πρώτη μας γέννηση, αλλά οι Εκκλησιολογικές, αυτές που μας δίνει η Εκκλησία. Χαρακτηριστικά, ας θυμηθούμε αυτό που λέγεται κατ’ επανάληψη στα ιερά Ευαγγέλια ως προτροπή τού Κυρίου, ότι Πατέρας σας δεν είναι πλέον ο πατέρας της οικογενείας σας, αλλά «ο εν τοις ουρανοίς» και «Πατέρα μη καλέσητε υμών επί της γης, είς γαρ εστιν ο Πατήρ υμών, ο εν τοις ουρανοίς» (Ματθ. κγ’, 9). Όλα αυτά βγήκαν από την εμπειρία τού Βαπτίσματος, την εμπειρία της εντάξεως πλέον μέσα σε ένα νέο πλέγμα σχέσεων, που δεν είναι το βιολογικό. Από εκεί αντλεί τώρα την υπόσταση, την προσωπική του ταυτότητα, ο πιστός.

Άρα λοιπόν, όχι μόνο δεν μιλάει για την πνευματική πατρότητα το χωρίο, (μια και όπως είδαμε τον όρο «πατέρας» τον χρησιμοποιεί και ο απόστολος Παύλος για τον εαυτό του), αλλά αντιθέτως μιλάει για την πατρότητα ΚΑΤΑΓΩΓΗΣ του ανθρώπου, για την οποία οι ΜτΙ δεν έχουν καμία αντίρρηση να αντιτάσσονται στον λόγο του Χριστού, ονομάζοντας τους επίγειους πατέρες τους «πατέρες», ενώ τον ουράνιο Πατέρα μας, τον Θεό, να τον ονομάζουν… «παππού»!!!

Προσέξτε για παράδειγμα τι γράφει η αμερικάνικη εκδοτική εταιρία Σκοπιά  στο βιβλίο: «Παγκόσμια Ασφάλεια κάτω από τον Άρχοντα Ειρήνης», σελ. 169 παρ. 18,19 για τον Χριστό μετά τον Αρμαγεδδώνα:

«Μ’ αυτή την ιδιότητα μπορεί να εκπληρώσει την προφητεία τού Ησαϊα και να γίνει ο «Αιώνιος Πατέρας» στο σπέρμα τού πρώτου Αδάμ, το οποίο αυτός εξαγοράζει και υιοθετεί με σκοπό να χορηγήσει τέλεια ανθρώπινη ζωή σε μια παραδεισένια γη. Μ’ αυτόν τον τρόπο ο ουράνιος Πατέρας τού Ιησού Χριστού θα γίνει ο ουράνιος Παππούς τής αποκαταστημένης ανθρώπινης οικογένειας».

Όμως οι γελοιότητες δεν σταματούν εδώ. Κατά την εταιρία Σκοπιά, ο ουράνιος Παππούς, θα γίνει τελικά… Πατέρας τών ανθρώπων στη γη, αλλά μετά τη Χιλιετή βασιλεία, όπως μας πληροφορεί το τόσο… «σοβαρό» εκείνο βιβλίο «Άρχων Ειρήνης» στη σελίδα 187 παρ. 15: «… Αφού περάσουν την τελική δοκιμή, θα δοθεί στους τελειοποιημένους ανθρώπους το δικαίωμα να ζουν για πάντα και θα υιοθετηθούν στοργικά ως «τέκνα Θεού», απολαμβάνοντας την ένδοξη ελευθερία και θα γίνουν μέρος τής ενωμένης οικογένειας τού Ιεχωβά στον ουρανό και στη γη».

Και μετά απ’ αυτές τις γελοιότητες που διδάσκει η θρησκεία του, τολμάει ο «Αρνητής της Ορθοδοξίας» να συκοφαντήσει την Εκκλησία!

Από την άλλη πάλι, ψευδώς συκοφαντεί την Εκκλησία ότι διαχωρίζει κλήρο και λαό, κάτι που όχι μόνο δεν ισχύει, αλλά αντιθέτως, εμείς πιστεύουμε ότι ο κλήρος είναι ΤΑ ΧΕΡΙΑ του Σώματος του Χριστού στην Εκκλησία, κατά το χωρίο:

«12 Καθάπερ γαρ το σώμα εν εστι και μέλη έχει πολλά, πάντα δε τα μέλη του σώματος του ενός, πολλά όντα, εν εστι σώμα, ούτω και ο Χριστός· 13 και γαρ εν ενί Πνεύματι ημείς πάντες εις εν σώμα εβαπτίσθημεν, είτε Ιουδαίοι είτε Έλληνες, είτε δούλοι είτε ελεύθεροι, και πάντες εις εν Πνεύμα εποτίσθημεν. 14 και γαρ το σώμα ουκ έστιν εν μέλος, αλλά πολλά. 15 εάν είπη ο πούς, ότι ουκ ειμί χείρ, ουκ ειμί εκ του σώματος, -ου παρά τούτο ουκ έστιν εκ του σώματος; 16 και εάν είπη το ους, ότι ουκ ειμί οφθαλμός, ουκ ειμί εκ του σώματος, -ου παρά τούτο ουκ έστιν εκ του σώματος; 17 ει όλον το σώμα οφθαλμός, που η ακοή; ει όλον ακοή, που η όσφρησις; 18 νυνί δε ο Θεός έθετο τα μέλη εν έκαστον αυτών εν τω σώματι καθώς ηθέλησεν. 19 ει δε ην τα πάντα εν μέλος, που το σώμα; 20 νυν δε πολλά μεν μέλη, εν δε σώμα. 21 ου δύναται δε οφθαλμός ειπείν τη χειρί· χρείαν σου ουκ έχω· ή πάλιν η κεφαλή τοις ποσί· χρείαν υμών ουκ έχω· 22 αλλά πολλω μάλλον τα δοκούντα μέλη του σώματος ασθενέστερα υπάρχειν αναγκαίά εστι, 23 και α δοκούμεν ατιμότερα είναι του σώματος, τούτοις τιμήν περισσοτέραν περιτίθεμεν, και τα ασχήμονα ημών ευσχημοσύνην περισσοτέραν έχει. 24 τα δε ευσχήμονα ημών ου χρείαν έχει. αλλ’ ο Θεός συνεκέρασε το σώμα, τω υστερούντι περισσοτέραν δούς τιμήν, 25 ίνα μη ή σχίσμα εν τω σώματι, αλλά το αυτό υπέρ αλλήλων μεριμνώσι τα μέλη· 26 και είτε πάσχει εν μέλος, συμπάσχει πάντα τα μέλη, είτε δοξάζεται εν μέλος, συγχαίρει πάντα τα μέλη. 27 Υμείς δε εστε σώμα Χριστού και μέλη εκ μέρους.

28 Και ους μεν έθετο ο Θεός εν τη εκκλησία πρώτον αποστόλους, δεύτερον προφήτας, τρίτον διδασκάλους, έπειτα δυνάμεις, είτα χαρίσματα ιαμάτων, αντιλήψεις, κυβερνήσεις, γένη γλωσσών. 29 μη πάντες απόστολοι; μη πάντες προφήται; μη πάντες διδάσκαλοι; μη πάντες δυνάμεις; 30 μη πάντες χαρίσματα έχουσιν ιαμάτων; μη πάντες γλώσσαις λαλούσι; μη πάντες διερμηνεύουσι;» (Α΄ Κορ. 12/ιβ: 12-30).

Ο μόνος διαχωρισμός που κάνουμε λοιπόν, είναι διαχωρισμός ΔΙΑΚΟΝΙΑΣ και ΧΑΡΙΣΜΑΤΟΣ, και όχι ταξικός διαχωρισμός στην Εκκλησία του Θεού. Ό,τι κληρονομεί ο ιερέας, κληρονομεί και ο λαϊκός στη Βασιλεία του Θεού. Τίποτα περισσότερο.

Αντιθέτως, αυτός που εδώ παραπονιέται, ο Μάρτυρας του Ιεχωβά, πιστεύει και διδάσκει έναν ΑΙΩΝΙΟ διαχωρισμό ΤΑΞΕΩΝ εντός της Χριστιανικής Εκκλησίας! Σε αντίθεση με την Αγία Γραφή που σαφέστατα μιλάει για ΜΙΑ ΚΛΗΣΗ, αυτοί διδάσκουν ότι οι Χριστιανοί έχουν δύο κλήσεις, μία των 144.000 σε ανώτερη ουράνια ζωή, και μία σε επίγεια υλική ζωή! Και για να ανήκεις στην ηγεσία της Σκοπιάς, πρέπει να ανήκεις στην πρώτη τάξη!

Περισσότερα για όλα αυτά, εδώ:

http://www.oodegr.com/oode/orthod/iereis1.htm

http://www.oodegr.com/oode/orthod/ekkl3.htm

http://www.oodegr.com/paratir/meletes/evagg1.htm

Μάρτυρες του Ιεχωβά συκοφάντες και υποκριτές! Πώς θα εκφύγετε τη Γέενα με τόση υποκρισία, απάτη, συκοφαντία και διαστρέβλωση;

Συνεχίζεται…

3ο μέρος : Απάντηση σε “αρνητή της Ορθοδοξίας”( μάρτυρα της Σκοπιάς και όχι του Θεού )!

Advertisements
This entry was posted in America, Αμερική, Ελλάδα - Greece, ΗΠΑ - USA, Κύπρος - Cyprus, Uncategorized and tagged , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , . Bookmark the permalink.

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Google

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Σύνδεση με %s